هایچک
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

رویه‌های بازگرداندن کالا

با توجه به الکترونیکی بودن محصولات موجود در های چک برای احترام به حقوق مشتریان، شما می توانید به هر کدام از دلایل زیر کالای خود را به ما مرجوع و مبلغ سفارش را دریافت نمایید.

1- عدم تطابق کالای ارسالی با محصول خریداری شده از های چک
2- عدم تطابق مشخصات فنی کالا با مشخصات ذکر شده در های چک
3-مشکل فنی در دستگاه (با توجه به اینکه کلیه محصولات قبل از ارسال توسط کارشناسان های چک کنترل میگردد فقط تا 24 ساعت پس از دریافت سفارش امکان مرجوعی به این روش وجود دارد.)

شما می توانید درصورت نیاز به مرجوعی کالا از طریق فرم زیر درخواست خود را ثبت نمایید تا کارشناسان بسرعت پاسخگوی شما باشند.
لطفا یک گزینه را انتخاب کنبد.
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در های چک بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان های چک، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید های چک در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت شده باشد.
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات های چک با آدرس ایمیل شما انجام می شود.